סיכום תכנית מנטורים #5

שתפו :

התחלנו את תכנית המנטורים ה-5 של ריסטארט בחסות בנק הפועלים Bank Hapoalim. עוד תכנית יצאה לדרך עם 20 משתתפים ו20 מנטורים נפלאים במטרה לקדם פצועי צה"ל. שבועיים לפני סיימנו את תכנית 4 וכבר התחלנו את התכנית החדשה. היה מפגש נהדר בחברת Wix שאירחו אותנו בפעם השלישית ברציפות. בנוסף נהננו מארוחה מפנקת של המבורגרים (כשרים כמובן) שתרמו לנו סוסו אנד סאנס!

יוצאים לדרך, בהצלחה!

מפגש שני- מפגש נטוורקינג.

התכנסנו למפגש בנושא נטוורקינג בו חידדנו את הנושא ומטרותיו והענקנו כלים לשימוש נכון ואפקטיבי בנטוורקינג. על הדרך אפשרנו למשתתפים להתנסות בכלים על מנת להעמיק את ההיכרות אחד עם השני. התארחנו במפגש זה במשרד עו"ד Pearl Cohen Zedek Latzer Baratz – Interns. את המפגש העביר עומר קלדרון בעזרת ליווי של יעל מן שחר מרחוק. תודה ל- וויסקי בר על תרומה נדיבה של ויסקי למפגש שעשתה אווירה טובה.

 

מפגש שלישי- כתיבת מטרות

נפגשנו במשרדי גוגל ישראל לסדנת כתיבת מטרות אישיות בניצוחו של האחד והיחיד גל אגדי. למדנו המון על החשיבות של הצבת מטרות בכתב והשמתן, זוהי אבן דרך משמעותית לעבודה המשותפת של צמדי המנטורים והמנטיז.

מפגש רביעי- יזמות

נפגשנו לסשן יזמות שהועברה על ידי חבר הוועד המנהל שלנו נבו עלוה. נבו נתן סקירה על עולם היזמות ועל כל צדדיה בנוסף לכלים פרקטיים ליישום. בסוף הסדנא המשתתפים חולקו לקבוצות וכל קבוצה הציגה מיזם אחר שהגתה. היה באמת מרתק.

טיול הבוגרים של ריסטארט!

יצאנו לכיוון רמת הגולן לטיול הבוגרים השנתי של ריסטארט! עצרנו בצומת אלונים לארוחת בוקר מפנקת של רון ביאלה מבית ׳לחם חם׳.

משם המשכנו לקבלת פנים וסיור VIP מרתק ביקב רמת הגולן.

המשכנו לתצפית ב״מצפה שלום״ שם צפינו בשקיעה מיוחדת ובנוסף חיכו לנו שייקים מפנקים מבית פאפאיה בר! לאחר פעילות קצרה נסענו לחאן אל על שם לנו בלילה.

רון האלוף חיכה לנו בחאן עם ארוחת ערב מדהימה! וסיימנו את הערב בשיחה עם יעל מן שחר, חיבורים ושיחות אל תוך הלילה.

הטיול היה משמעותי ומחבר עבור משתתפי התכנית החמישית, הם הכירו את בוגרי התכניות הקודמות, יצרו חיבורים ושיחות מיוחדות והתחברו עוד יותר לקהילת ומשפחת ריסטארט.

מפגש שישי- קריאת שפת גוף

נפגשנו לסדנה בנושא ״קריאת שפת גוף״ של דורית עוזיאל האדירה!!

קיבלנו כלים לראיון עבודה, מפגשים עסקיים ויום יומיים, ובכלל לחיים.

למדנו על משמעות של תנועות, מחוות, לבוש ואסטטיקה והכל מעודכן ועם המון חוש הומור.

המפגש התקיים ב AT&T Foundry שאירחו אותנו בחום והמון אהבה!

 

מפגש שביעי- אמנות הקשב וסימולציות

התארחנו בחברת-ויולה, Viola-Group לעוד סשן נהדר של תכנית המנטורים של ריסטארט! עברנו סדנה מטורפת של יעל מן שחר האדירה שלימדה אותנו מהי אומנות הקשב וחשיבותה.

לאחר מכן עשינו סימולציות לפגישות ואירועים בחיי היום יום עם האחד והיחיד אורי גוטליב!

 

מפגש שמיני- ניהול משא ומתן

נהנינו לשמוע את מיכאל צור בסדנא מעוררת השראה בנושא "משא ומתן במציאות מאתגרת" בבית הספר למשא ומתן "שקלא וטריא". למדנו הרבה מנסיונו של מיכאל וקיבלנו כלים למשא ומתן ולחיים לא פחות. היה מרתק! תודה רבה למיכאל ולמור על הארגון והאירוח יוצא הדופן.

 

מפגש סיום

במשך חצי שנה, 20 פצועי צה"ל ו20 מנטורים התכנסו כל שבועיים לסדנא בנושא אחר. בכל סדנה המשתתפים רכשו כלים פרקטיים לחיי היום יום שלהם. לאורך חצי השנה הזו, כל מנטור עבד עם אחד הפצועים, אחד על אחד בהצבת יעדים אישיים, לטווח הקצר והארוך. במסגרת העבודה המשותפת שלהם הצמדים אפיינו את המטרות שלהם, בנו תכנית פעולה, והחלו יחדיו לפעול לטובת השגת המטרות. התכנית הזו יצרה הרבה מעבר לתוכן, היא יצרה חברויות עמוקות, שלא מפסיקות לאחר חצי שנה, היא יצרה קהילה, קבוצה שביחד בלתי ניתנת לעצירה, והשמיים הם הגבול בשבילה. המנטורים, אנשים מופלאים שהגיעו בהתנדבות מלאה לעזור ולקדם את המנטי שלהם. המשתתפים, פצועי צה"ל שחיפשו לעבור תהליך אמיתי, שינוי, קידום ומיקוד הפוקוס בחיים עצמם ולא בפציעה.

הייתה זו תכנית פורה במיוחד והתוצאות מדהימות.

מפגש הסיכום היה מיוחד, סיכמנו בו את כל התהליך של חצי השנה האחרונה (וגם הדלקנו נרות). תודה רבה לגוגל על האירוח, לטולי עפרון על סופגניות מדהימות ומיוחדות ולתבשילי גן עדן על אוכל נהדר!

תודה לכל מי שלקח חלק בפעילות הזאת.

התכנית אמנם הסתיימה אבל ריסטארט תמשיך להוות למשתתפים בית לתמיכה, לקידום, לחברות ולמשפחה.

ניפגש בתכני ובמפגשי הקהילה:)

ומכאן- מתחילים את תכנית מספר 6! חג שמח!

עוד באותו נושא

עמותת ריסטארט גלובל 580658813
בנק 12 הפועלים
סניף 681
חשבון 467691