צוות עילי – שדרוג של מתקן רפואי

שתפו :

עילי חיות, בן 21 נולד וגדל בישוב כורזים שבגליל. מגיל צעיר עסק בתחומי ספורט שונים ובאופן מקצועי באתלטיקה וריצה. עילי הגיע להישגים טובים מאוד והיה ספורטאי מצטיין בריצות למרחקים בינוניים, מגיל 16 במהלך שלוש שנים היה אלוף הארץ בריצות הרים.

למרות שיכל להיות במעמד של ספורטאי מצטיין בצה״ל עילי בחר לצאת לשנה במכינה קדם צבאית ולאחריה להתגייס לקרבי. הוא שירת עשרה חודשים בשייטת ולאחר מכן עבר ליחידת מגלן שם, במהלך אימון הסוואה נדרש על ידי מפקדיו לקפוץ  מג׳יפ האמר לערימת קוצים, עילי קפץ ונפצע באורח קשה בעמוד השדרה.

במשך שבועיים וחצי עילי היה מונשם ומורדם ועבר ניתוח קיבוע של עמוד השדרה.

מאז הפציעה ועד היום הוא נמצא בתהליך טיפולי שיקומי אינטנסיבי מאוד במטרה לחזור ולעמוד על רגליו ולתפקד ברמה עצמאית ומיטבית.

אתגר: שדרוג של מתקן רפואי

בעקבות הפגיעה בעמוד השדרה, עילי משתמש במתקן רפואי המחובר לרגליו. מבנה המתקן ואופן  חיבורו דורשים מעילי זמן רב ותלות בחלל המאפשר שכיבה לצורך הלבישה וההורדה, מה שמגביל מאוד את היכולת שלו להסתובב ולהנות מפעילויות בחוץ עם חברים. בנוסף, אופן החיבור של המתקן לשוק של עילי מונע ממנו להסתובב בציבור עם מכנסיים קצרים. עילי מחפש פתרון למתקן הקיים שיאפשר לבישה והורדה נוחים כמו גם חיבור נוח לירך על מנת לאפשר לו להסתובב עם מכנסיים קצרים.

עוד באותו נושא

עמותת ריסטארט גלובל 580658813
בנק 12 הפועלים
סניף 681
חשבון 467691