צוות שמעון – ללכת לבד

שתפו :

שמעון יפרח, בן 32 מקריית שמונה. בשנת 2016 נפצע אנוש בעת פעילות מבצעית לחילוץ לוחמים במחנה הפליטים קלנדיה. שמעון נורה בקרב עם מחבלים בעורק הראשי ובאגן. כתוצאה מפגיעת הכדור, סבל מקרע בעורק הראשי מרכזי ומפגיעה בכלי דם ועצבים. שמעון משותק חלקית ברגלו השמאלית ועובר תהליך שיקום ארוך של כ 4 שנים שבמהלכן עבר מספר ניתוחים ואישפוזים רבים. כיום שמעון רוכב באופני ידיים עם קבוצת ״רוכבי הגליל״ של בית הלוחם חיפה. הוא מצפה להתקבל למכללה ללימודי אדריכלות ועיצוב פנים ומאמין שיחזור לטייל בארץ ובעולם ויגיע ליעדים ותרבויות שתמיד חלם לפגוש ולהכיר.

 

אתגר: ללכת לבד

עקב הפציעה של שמעון אין לו שליטה על רגלו השמאלית. כאשר הוא הולך, הוא דורך על רגלו הימנית ובעזרת האגן והקביים מנסה להניף את רגלו השמאלית, מה שגורם ללחץ רב על רגלו הימנית, על האגן ועל ידיו, ולתלות בקביים שלו. שמעון מחפש פתרון שיאפשר לו להניף את רגלו השמאלית וללכת בצורה יותר יציבה.

הפרויקט של שמעון מאומץ על ידי עמותת אלעד אלישיב ז"ל, אשר תרמה להצלחת הפרויקט והפתרון ייקרא על שמו של אלעד אלישיב חלל צה"ל להנצחתו לאחר שנפל בעת שירותו הצבאי בתאונת דרכים. לקריאה על שיתוף הפעולה ועל אלעד ניתן להיכנס לעמוד

 

עוד באותו נושא

עמותת ריסטארט גלובל 580658813
בנק 12 הפועלים
סניף 681
חשבון 467691